مجموعه دکوراسیون چوب‌چین

CHOOBCHIN DECORATION

چوب چین مجموعه‌ای بزرگ و با سابقه در عرصه‌ی معماری و دکوراسیون داخلی می‌باشد. خدمات مجموعه چوب چین در زمینه‌های طراحی و اجرای سقف، طراحی و اجرای کابینت، طراحی دکوراسیون داخلی، روف گاردن می‌باشد. تمامی مراحل طراحی تا اجرا زیر نظر مستقیم این مجموعه صورت می‌گیرد که تضمین کننده کیفیت آن می‌باشد.

برند چوب چین دارای آرکتایپ حاکم است. این آرکتایپ دارای ویژگی شکوه و بزرگی است که حسی از عظمت را منتقل می‌کند. همان مسأله‌ای که در در برند چوب چین و انتظارات مشتریان چوب چین از این برند است.

ffffff
36393a
f1673b

LOGO

STATIONARY

CHOOBCHIN MUSIC BRAND

هر موسیــقی برند، می‌تــواند با صـدای خود بازتــاب دهنده‌ی هـویت آن مـجـموعه باشد. این قطعه نمادی از شکوه و قدرت است که در آن آرامشی از حضور این قدرت، حس می‌شود. حس عظمت و قدرت این قطعه با استفاده از آکوردهای Forte (قوی) صـورت گرفته است که از ابتـدای قطعه تا انتهای قـطعه مشـهود است و ساز ویولن‌سل با آرشه‌کشی احساسی و فضایی اکسپرسیو را همراهی می‌کند.

note
play
CLOSE
CLOSE

پشت صحنه

برای مشخص شدن نقشه راه هر برند، باید حتما با همدلی از میان طوفان‌های فکر راه درست را پیدا کنیم که بتوانیم برای رسیدن به مسیر درست و پیشرفت برای هر برند متناسب با هویت آن برنامه‌ی درستی تدوین کرد.

درخواست مشاوره
فروشگاه صنیع خانی